HIGH ON LIFE!

nä, inte riktigt. men det är ganska trefligt här i sommarhuset. nu är det en massa snö, alldeles vitt och grått och, som man säger, “bulligt”.

såg att vi hade en topp i vårt besökarantal den tjugonde, sedan dess har det gått ganska stadigt nedåt. haha. är det bara vi som läser dessa excellenta texter?

det står doftlösa hyacinter i mitt fönster, på sånt dära tjusigt manér i gammal plåtburk. inredningreportage. jag tycker att det är fejk att de inte luktar en massa. när jag var liten blev jag titt som tätt svimfärdig av den starka hyacintdoften.

jag drömmer en massa igen. har även börjat tycka att det är ÄNNU trkigare att kissa. försöker liva upp toahänget med god litteratur, det funkar ibland.

kommer ni snart eller?

Dagens bild:

Hittad på faders datta. Titel: Indien 1982.

G-grrrl

One response to “HIGH ON LIFE!

  1. bilden! haha vad gör dom? jag har helt slutat dricka vatten för att slippa en stora toalettledan. åh ses snart längtar efter att va med er med en drink i handen och abba på nån tattig bandare! puss

Leave a Reply

