lisas kompletta djupt provocerad-lista

1. Ida Pyks blog

2. Ida Pyk

letar i hjärnan efter i alla fall EN ytterligare punkt. men nej, det tillstånd av djup provokation hon rör upp ur mitt inre överskuggar allt annat.

update: naturligtvis, redan några timmar senare har man blitt ännu djupare provocerad av något annat. eller snarare kom jag ihåg en sak. ROBERT ASCHBERG! slöseri på energi kanske. men här kan ni lyssna på honom och alex schulman, programmet från den 12e november: http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3621

måste också passa på att dränka alex schulman i kärlek och beundran för att han uttalar sig feministiskt! någonting  som, i praktiken, fortfarande måste ses som ocreddigt. en osjälvisk handling! tack!!!

3 responses to “lisas kompletta djupt provocerad-lista

  1. spectacularism

    jag har lika lite relation till ida pyk som till peter wahlbeck, men jag måste undersöka detta närmare. gör det dock med rädsla i maggropen.

  2. saragretalisapym

    du kan väga upp ida p med lite peter w, för att motverka grav provokation?
    L

  3. spectacularism

    jag har kvar djupt provocerad-listan från venedig i min dagbok, om du vill bli ännu mer påmind om störiga saker? 🙂
    ja känner ju lite spontant att jag hellre vill ha en relation till peter w…

Leave a Reply

